سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
خانه / اخبار گردشگری / ساحل ایران زیباتر از سواحل آنتالیا و کالیفرنیا
8bd26a42-199c-4de9-a00e-d9067b36c419

ساحل ایران زیباتر از سواحل آنتالیا و کالیفرنیا

عضو جامعه راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی گفت: سواحل مکران در استان سیستان و بلوچستان بدون اغراق زیباتر از سواحل آنتالیا در ترکیه و سواحل کالیفرنیا است.

«ناخدا محمد سمیعی» عضو جامعه راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی و مشاور ارشد مدیرعامل شرکت ملی نفتکش‌ها بیان کرد:

با توجه به امکاناتی که کشور ما دارد و با توجه به پتانسیل‌های بالقوه ای که درکشور داریم، می‌توانیم بهترین بهره‌برداری را در زمینه گردشگری انجام دهیم. کشور ما دارای چهار فصل آب و هوایی است، به طوریکه در اردبیل درجه حرارت منهای ۱۸ درجه را داریم و در چابهار با گرمی بسیار زیادی روبرو هستیم.

سمیعی با بیان اینکه با توجه به این امکانات ما می‌توانیم بهترین گردشگری در زمینه گردشگری دریایی را داشته باشیم، افزود:

با توجه به نگرانی‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه آباد سازی سواحل مکران باید توجه بیشتری به گردشگری دریایی انجام دهیم و این گردشگری را توسعه دهیم، ما سواحلی زیباتر از سواحل نیس در فرانسه داریم، سواحل آن سنگی است در حالی که ما در سواحل مکران شن نرم و سفید داریم. وقتی کنار سواحل از چابهار به گواتر می‌روید آنجا سواحل زیبا است و دریای شفاف و روشن دارد. این سواحل بدون اغراق زیباتر از سواحل کالیفرنیا و زیباتر از سواحل آنتالیا است و این موضوع از جهت گردشگری مورد توجه قرار نگرفته است.

عضو جامعه راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی گفت: سواحل مکران در استان سیستان و بلوچستان بدون اغراق زیباتر از سواحل آنتالیا در ترکیه و سواحل کالیفرنیا است. «ناخدا محمد سمیعی» عضو جامعه راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی و مشاور ارشد مدیرعامل شرکت ملی نفتکش‌ها بیان کرد: با توجه به امکاناتی که کشور ما دارد و با توجه به پتانسیل‌های بالقوه ای که درکشور داریم، می‌توانیم بهترین بهره‌برداری را در زمینه گردشگری انجام دهیم. کشور ما دارای چهار فصل آب و هوایی است، به طوریکه در اردبیل درجه حرارت منهای ۱۸ درجه را داریم و در چابهار با گرمی بسیار زیادی روبرو هستیم. سمیعی با…

امتیاز شما به این نوشته

User Rating: Be the first one !

درباره ی مدیر ایران زیبا

ایرانگردی و عکاسی از علاقه مندی های من است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی (جهت جلوگیری از ربات ها) *