پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه / اخبار گردشگری / اولین اتوبوس گردشگری در کرمان راه اندازی شد
a024134301184102a

اولین اتوبوس گردشگری در کرمان راه اندازی شد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرمان و حومه از راه‌اندازی اولین اتوبوس (اختصاصی) گردشگری در کرمان خبر داد.

به گزارش ایران زیبا به نقل از ایسنا منطقه کویر، “ایرانمنش” با بیان اینکه بحث گردشگری از مباحث مهم و قابل توجه است، گفت: در این راستا اولین اتوبوس گردشگری در سازمان اتوبوسرانی در حال ساخت است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرمان و حومه افزود: این اتوبوس VIP برای رفاه حال گردشگران داخلی و خارجی و خدمات رسانی بهتر به آنها در حال ساخت است.

ایرانمنش با اشاره به اینکه ساخت این اتوبوس هزینه‌ای بالغ بر یکصد میلیون تومان در بردارد، تصریح کرد: نوروز ۹۵ این اتوبوس آماده بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرمان و حومه از راه‌اندازی اولین اتوبوس (اختصاصی) گردشگری در کرمان خبر داد. به گزارش ایران زیبا به نقل از ایسنا منطقه کویر، "ایرانمنش" با بیان اینکه بحث گردشگری از مباحث مهم و قابل توجه است، گفت: در این راستا اولین اتوبوس گردشگری در سازمان اتوبوسرانی در حال ساخت است. مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرمان و حومه افزود: این اتوبوس VIP برای رفاه حال گردشگران داخلی و خارجی و خدمات رسانی بهتر به آنها در حال ساخت است. ایرانمنش با اشاره به اینکه ساخت این اتوبوس هزینه‌ای بالغ بر یکصد میلیون تومان در بردارد، تصریح کرد: نوروز ۹۵…

امتیاز شما به این نوشته

User Rating: Be the first one !

درباره ی مدیر ایران زیبا

ایرانگردی و عکاسی از علاقه مندی های من است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی (جهت جلوگیری از ربات ها) *